Hopp til innhold

Før du bestiller nettkurs på prosjektskolen.com oppfordrer vi deg til å gjøre deg kjent med våre regler for bestilling og avbestilling.

Bestilling
Når du har bestilt et eller flere nettkurs på prosjektskolen.com, uavhengig av betalingsmetode (kort, faktura eller delbetaling) får du straks tilgang til bestilt nettkurs. Når du har mottatt tilgang til nettkurs er bestillingen bindende.

Avbestilling
Ved avmelding etter bindende bestilling refunderes ikke kursavgiften. Dersom du ønsker å bytte bestilt nettkurs til et annet kurs er dette mulig såvidt du ikke har påbegynt nettkurset. Ta kontakt med oss dersom du ønsker å bytte.

Tilgang til nettkurs
Du har tilgang til bestilte nettkurs i 12 måneder. Tilgang beregnes fra den dag som nettkurset er gjort tilgjengelig for deg i portalen. Dersom ønskelig kan tilgangen forlenges i 12 måneder til en pris som motsvarer 25% av opprinnlig kurspris. Ta kontakt med oss dersom du ønsker å forlenge tilgangen.

Fakturering
Dersom du har valgt fakturabetaling som betalingsmetode, blir faktura utstedt per e-post etter at vi har mottatt bestillingen. Fakturering gjøres av Cimple Technology AS og har 10 dager forfall. Dersom ikke faktura er betalt på forfall sendes purring, og det tilkommer purregebyr på 29 kr per purring.

Rettigheter
Alt materiell og innhold på prosjektskolen.com eies i sin helhet av Cimple AS og du kan ikke kopiere eller benytte materiell i en kommersiell, eller ikke-kommersiell, sammenheng som kan være skadelig for Cimple AS. Et eksempel på en ikke-kommersiell sammenheng kan være å feks dele brukernavn og passord med venner og familie.

Epost
Når du godkjenner vilkåren i forbindelse med kjøp av kurs, eller innsending av annen informasjon via skjema på prosjektskolen.com, godtar du også at Cimple AS kan sende deg informasjon per e-post.