Om oss

Vi er et dedikert team som jobber mot at du skal lykkes med prosjekter, prosjektledelse og eierstyring og dermed forbedre prosjektene i din organisasjon.

Prosjektskolen

Prosjektskolen er basert på lang erfaring med prosjektledelse og prosjektarbeid i alle typer virksomheter, og Prosjektskolen er en praktisk versjon av de to mest anerkjente prosjektledelsesstandarder i verden, nemlig PRINCE2 (UK) og PMBOK (PMI- USA).

Prosjektskolens siste versjon ble lansert i 2021. Den er derfor moderne både i innhold og i læringsform. Prosjektskolen benytter de såkalte mikrolæringsprinsipper som grunnlag for korte og kompakte e-læringskurs og -leksjoner. Noe av det unike med Prosjektskolen er at 90% av læringen skjer i form av video og lyd. Hos våre konkurrenter er innholdet stort sett tekstbasert, eller «bok» på nett». Dette er IKKE i henhold til dagens krav fra kursdeltakere. Man lærer beste med våre «se, hør og gjør» prinsipper.

Prosjektskolen kan tilpasses din virksomhet på ulike måter:

• Vi kan tilpasse Prosjektskolen til deres prosjektmodell
  • Vi lager en egen e-læringsmodul med deres prosjekter, prosjektutfordringer, prosjektmodell og roller og ansvar
  • Vi kan hjelpe dere med å definere deres prosjektmodell
  • Vi kan kjøre klasseromsamlinger med deres spesifikke innhold i deres lokaler
  • Vi kan kjøre webinarer med deres spesifikke innhold
  • Vi kan sette opp Prosjektskolen som del av deres interne forbedringsprogram, og bistå i utrulling, læring, evaluering og måling av gevinster

Vi har gjort dette for mange virksomheter, og vi fokuserer på «gjenbruk». Dere får dermed en egen Prosjektskole, med deres logo og farger, i egen LMS eller i vår LMS. Les mer om hvordan Prosjektskolen kan tas i bruk i din bedrift her.

Prosjektskolen er faglig 100%, passer for alle virksomheter, moderne e-læring, kompakt og rask læring, benyttes som en oppskrift på å lykkes med prosjekter, kan benyttes som oppslagsverk etter læring, og kan benyttes i forbedringsprosjekter for å øke modenheten i dette forretningskritiske fagområdet.

Prosjektskolen.com driftes av Cimple AS.

Otto Husby, Prosjektdirektør

Fagansvarlig for Prosjektskolen er Otto Husby. Han har 25 års erfaring med rådgivning og opplæring i små og store virksomheter, private og offentlige, i Norge og internasjonalt. Han har utviklet prosjektskoler for NTNU, BI, Skema Business School og Metier siden 1998. De siste 5 årene har Otto utviklet Prosjektskolen.com, og er nå prosjektdirektør for Prosjektskolen.

Otto tok blant annet PRINCE2 til Norge i 2008. Han har oversatt PRINCE2 til norsk, bøker og kursmateriell, og er nå «subject matter expert» for PRINCE2 norsk versjon på vegne av Axcelos/PeopleCert (UK).

Kontakt gjerne Otto for en gjennomgang av Prosjektskolen, tilpasninger, eksempler, læring, faglige råd og kostnader og gevinster ved bruk av Prosjektskolen.

Otto (1)

"Ta gjerne en titt på LinkedIn og «connect» gjerne."

Ta kontakt, vi svarer på dine spørsmål.

Har du spørsmål eller ønsker en uforpliktende prat? Ta kontakt med oss ved å sende mail til: info@prosjektskolen.com eller ring oss på 468 87 654 og vi vil svare på dine spørsmål.

Kundeservice

Otto Husby